lørdag den 16. marts 2013

Så gik der lige en uge
  • Fik jeg trænet de der øvelser fra Annes Bechs bog? Næ
  • Fik jeg så i det mindste spinnet lidt? Nej. Åbenbart var lørdagsspinning i Fitnessdk på Falkoner så klamt afskrækkende, at jeg ikke havde mod på mere spinning (heller ikke andre steder der er knapt så ulækre og uudluftede) Shame on you Fitnessdk Falkoner!
  • Fik jeg holdt mig fra slik? Ikke rigtig. Holdt mig til chokolade, men desværre ikke kun den på mere end 85%
  • Fik jeg drukket de der 3 l vand om dagen? Øhm...det tror jeg ikke. Gjorde mig ikke umage med at komme til det, så det har jeg nok ikke gjort.
  • Overholdt jeg sengetiderne på kl 22? Kan du stave til slet ikke på nogen måde?
  • Men jeg drak da i hvert fald ikke alkohol, vel? Tjooeh, et par glas vin hist og pist gjorde jeg da
  • Og de forskellige vitaminpiller der skulle gøre mig slankere, smukkere og mere fertil? De fleste dage fik jeg da spist dem. Men ikke alle
Alt i alt kan det faktisk godt være, der er en fornuftig forklaring på, at jeg ikke har tabt mig den sidste uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar