lørdag den 26. januar 2013

Smudi

Jeg er aldrig rigtig hoppet på den der smoothie-vogn (omend jeg da ind i mellem godt kan lide en juice fra Joe and the Juice). Det er jo ikke rigtig mad, så hvorfor lade som om det kan erstatte feks et blødkogt æg til morgenmad? (Med mindre man putter alle mulige grønsager i, men så er det jo nærmest en kold grønsagssuppe og hvem gider spise dét til morgenmad?)

Af urandsaglige årsager begyndte jeg i starten af denne uge at lave en smoothie alligevel (det var nok primært fordi jeg havde fundet en smoothieopskrift, der faktisk tiltalte mig). Den er med ½ agurk, ½ melon (helst galia), 3 kiwi og 2 tsk revet ingefær. Der skulle egentlig også noget youghurt i, men det er også en af de ting jeg aldrig har forstået ved smoothies: syrnede mælkeprodukter og frugt passer ikke sammen efter min mening

Straks efter jeg var begyndt at lave smudies, blev jeg syg: Feber og skideondt i halsen. Jeg havde næsten ikke lyst til at spise, men lige den der smoothie kunne jeg faktisk godt klemme ned. Så pludselig var jeg altså blevet et smudi-menneske alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar