søndag den 13. januar 2013

Nyt år, ny blog og nye nytårsforsæt

Måske lidt sent at begynde på nytårsforsættene mandag d. 7 januar og først konkret nedfælde dem søndag d. 13. januar. På den anden side er det jo ikke sådan, at man står den 31. december og pludselig får et akut behov for at ændre nogle ting i sit liv. De har været undervejs og man har taget tilløb og så i løbet af de første par uger af det nye år begynder det at falde på plads

Første nytårsforsæt er, at jeg skal tabe mig 4-6 kg. I løbet især det sidste år er jeg kommet til at fylde lidt mere i landskabet end jeg ønsker. Det er så utrolig lidt der skal til for at rykke på den balance der går på at holde sin idealvægt, og hidtil har det ikke været noget problem lige at tage et par kilo på i forbindelse med ferie eller noget i den stil. Jeg har bare tabt dem igen bagefter. Men lige i år har jeg altså ikke gidet tage mig sammen til at tabe mig og nu er det bare nok

Jeg startede i mandags med kuren og so far so good. Har tabt det første kilo. 

1 kommentar:

  1. Fibroider er unormale vækstarter, der udvikler sig i eller på en kvindes livmoder. Sommetider bliver disse tumorer ret store og forårsager svær mavesmerter og tunge perioder, bækken smerter, miscarriages. I andre tilfælde forårsager de slet ingen tegn eller symptomer. Vækstene er typisk godartede eller ikke-cancerøse. Men med LEETU Herbal Medication vil dette blive fuldstændigt helbredt ,,,, Husk, at kirurgi ikke fjerner eller helbreder Fibroid Fuldstændigt. Kontakt DR LEETU om, hvordan du fjerner din fibroid med urtemedicin uden komplikationer (DELEETU99@GMAIL.COM) eller nå ham på viber eller whatsapp på +2348139747402 og være fri for fibroids.

    SvarSlet