fredag den 25. januar 2013

Gravid på den forkerte måde

Da jeg var i Fakta i dag stod der en dame foran mig i køen, og min første tanke var, at hun var gravid. For det lignede virkelig en gravid mave, den der stak frem fra frakken, og hendes ben var meget tynde i forhold til den mave. Men hun så på en måde for gammel og for usund ud til at kunne være gravid.

Jeg er ret sikker på, at hun ikke var gravid, men at hendes mave var et resualtat af hendes spisevaner. Op på varebåndet lagde hun nemlig 6 guldøl, en pakke træstammer (de der kager), noget chokolade, nogle lyse boller, to bananer og en karton frugtyoughurt. Den helt store kulhydratfest, kort sagt

Det gør lidt ondt i mig at skrive det, for jeg tror ikke den der dame havde det specielt godt, men hun var bare et eksempel på, hvordan man ikke vil se ud og hvordan man ikke skal spise, hvis man ikke vil se sådan ud. Det var ret utroligt. Stakkels dame. (Og man kan jo desværre ikke rigtig lave totalt overgreb og sige "Ved du hvad, dame? Nu skal jeg lige hurtigt vise dig nogle ting der er meget bedre at spise og som heller ikke er dødbesværlige at lave")

Ingen kommentarer:

Send en kommentar